dimecres, 20 de setembre del 2023

Auto-entrevista

AUTO-ENTREVISTA

Com et dius?
Em dic Aitana Jiménez Hernández.

T'agrada la informàtica?
La veritat, mai he sentit especial interès per la informàtica, això no significa que més endavant, senti l'oposat. Tampoc és que se'm doni molt bé, però mai està de més aprendre coses noves. De moment, no tinc previst dedicar-me a res relacionat amb la informàtica, però com he dit abans, no té res a veure, potser d'aquí uns anys m'agrada més.

Sabries dir-me quins programes fas servir més?
Sí, cada dia utilitzo Google i les seves aplicacions (Gmail, Classroom, etc). També faig servir Science Bits, el llibre de naturals i Tecno 12-18, el llibre de tecnologia.

Quines aplicacions de mòbil fas servir més sovint?
Doncs sovint faig servir WhatsApp, i com no tinc xarxes socials, jugo molt a una aplicació de fer pizza i a una altra on faig de fornera i venc pastissos i molts tipus de pa.

Busca'm una imatge que t'identifiqui:






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

RUTA MODERNISTA PER BARCELONA

Aquesta és la meva ruta modernista per Barcelona. T'apuntes? Si vols veure-la, has de copiar aquest enllaç en la barra de buscar, a dalt...